Monday, August 21, 2006

klara i en soffa

lång lördag i kärrgruvan med ingredienser som; safari, flaggspel, flanellskjortor, ungdomsfulla galningar, skojakt, bilkul och slutligen -skogspromenad till tidig morgon.

söndag i regnigt långhyttan. överskattad tur med hjälm och ficklampa. en stunds ångest på trägolvet innan jag hittade en trevlig holländare som körde mig i sin lastbil hela vägen till sala. jag fick dessutom köra truck när vi stannade i avesta för att lämna tomater och päron. jag har tyvärr glömt vad du heter, men tack än en gång fick skjuts och trevligt sällskap. och jag hoppas verkligen att det löser sig med lånen!

på kvällen besök av barndomsvän med mor. fin avslutning på fin helg.

1 Comments:

Blogger Erik said...

Kul att du nämner flanellskjortorna, men även du liksom övriga media-sverige är mystiskt tysta om själva spelningen. /Polisens rekonstruktion av the Band (den väpnade delen av GDK (Grått dystert kallt) andra falanger är "Die Band" och "Mayhems dekonstruktion av staten Albanien"

8:06 pm  

Post a Comment

<< Home