Thursday, November 09, 2006

sundström

igår var dagen det skulle hända. jag skulle träffa HONOM. och han skulle rädda mig. han skulle hjälpa mig börja leva mitt liv. han skulle öppna dörrar som jag inte visste fanns. han skulle vidga mina vyer. öppna mina ögon.

det var nästan lika underbart som jag föreställt mig. ok, inget radikalt livsavgörande sådär, men ändå. han var precis lika trevlig som man tror. och nästan snyggare. klokare. visare. mysigare.

tack stefan. på det helt taget så var det smått fantastiskt. känslan jag hade i magen efteråt ska sparas i en liten ask. och spara till en regning dag.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag är avundsjuk. jag vill också träffa honom. kan inte föreställa mig att han är som han är på scen. jag lyssnade nästan bara på stefan för några år sedan.

11:32 am  

Post a Comment

<< Home