Tuesday, June 06, 2006

skunkkomplex

JAG KOMMER IFRÅN: sala
VEM KRAMADE DU SENAST?: min far
VAD SA DU SENAST?: nej. musik. (min mor frågade om jag spelade dataspel)
VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?: hell yeah!
GRÖNA ELLER RÖDA ÄPPLEN?: röda
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?: ingen
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU?: värme
VAD HAR DU NU?: snuva
HAR DU SNYGGA SKOR?: nej. kör på kvantitet, inte kvalitet
VILKEN TID VAKNADE DU IDAG?: 03.30, 04.15, 05.05 osv
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE?: öhhmm. näää.. (..pappa, jag har inte sovit gott.)
HAR DU ÄTIT FRUKOST IDAG?: ja. pappas hembakta
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT?: min och min? källarn.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT?: lillefot
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV?: en halvtimmes ztv/mtv
KAN DU SPELA FOTBOLL?: vill jag inte påstå
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG NU?: nej tyvärr
HAR DU KÖRKORT?: nej och jag står för det
ÄR DU ENSAM NU?: halvt
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?: lisa? jon?
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?: sthlm. träffa bonsnubbe och deala hultsfredbiljetter
VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?: sluta jobba lördag kväll
VAD GÖR DU JUST NU?: dum fråga jao dum fråga
ÄR DU BLYG?: ofta, men ändå sällan
ROLIGASTE RESA: spanien 2001
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ?: action biker, vet inte vad låten heter.
HAR DIN PAPPA GLASÖGON?: ja. fina sådana
HAR DU GLASÖGON?: mm. ibland
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ?: snart
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG?: no
ÄR DU HOMOSEXUELL?: knappt
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT?: inte mycket. hudflagor i mängder
HAR DU KÖPT NÅGONTING IDAG, ISF VAD?: nej, nej
VEM RINGDE DIG SENAST?: jeja, fina jeja. men jag svarade inte. det var natt
HUR SVARAR DU I TELEFONEN?: "hej det är klara". jag vet, jag är en nörd
TYCKER DU BÄST OM VARM ELLER KALL OBOY?: nej. ont i magen
HAR DU FINT HÅR?: ja, men du har finast
VAD SKA DU GÖRA NU?: duscha förslagsvis

0 Comments:

Post a Comment

<< Home