Tuesday, May 02, 2006

pragen

hur skulle du säga? prag alltså. i bestämd form. inte prag, utan pragen eller praget. och ja, du får bara välja mellan dom. jag tror pragen. bestämd form är bra. som vapnet. eller fienden. jag önskar att jag hade kommit på npgon av dom namnen först. fan också.

om sex timmar åker jag i nillas bil från kjesäter slott till norrköping. därifrån buss, buss, buss. tills det är torsdag morgon och vi är i tjeckien. staropramen, benkyrka och solsken. jag längtar. borde packa nu, men alla kläder jag ska ha med är nytvättade, dvs jätteblöta och hänger/ligger över hela mitt rum. luftfuktigheten börjar bli outhärdlig och jag orolig för att det inte kommer bli torrt förens jag måste dra. jon skrev nyss att han och ticking bombs kanske är i prag samtidigt som oss. om det är så ska jag dö av glädje.

jag har blivit nörd och börjat ta kort på mig själv framför saker. bara som bevis för att jag verkligen var där, eller verkligen gjorde det, eller verkligen. ja. men sen så lägger jag ju inte upp ngra här. jag ska. men inte nu, jag ska ju till prag. hejdå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home