Wednesday, April 12, 2006

17 timmar med madness

sthlm igår. det var kul och jag mådde bra. åkte tillbaka imorse. vet inte varför. ok, men bilder!
madness. och ben.

det här var ju väldigt svårt att få dom bra. dom liksom lägger sig där dom vill hur som helst. hur fan ska detta gå till??


ja och sen är det ju deras badrum som ni kanske ser.jag tyckte det var kul, eller bekymmrad.. ehh.eftersom det var kläder överallt alltså. m & t's lägenhet är inte jätteren.

tomas sov imorse hur jävla länge som helst (som ni ser nedanför). för han hade varit uppe så länge. för han gillar sitt jobb. men jag var vaken. så jag gick runt och fotade och tittade på ztv. det var ganska mysigt faktiskt. för övrigt så ser han mkt ut som sin bror på bilden.









på ztv var det the streets. tre gånger. madonna var också mycket. madelen tycker om henne. och tomas också har jag för mig. jag tror han har uttalat sig om han hon är den största discodrottningen genom tiderna eller liknande. jag tycker madonna är lite jobbig. yeah yeah yeah's nya såg jag två gånger imorse, den var rätt bra. hon har fint på händerna. en hand kanske bara. jag skulle vilja ha det, men jag skulle sökert bara kladda runt som fan. iaf skulle man ha ngt som verkligen sitter.

populärt i musikvideos nu: #1. hemmafest. #2. gå på gatan (inte hora alltså utan asfalt. men det har nog alltid varit coolt). #3. att imitera olika band. alltså i olika delar av låten så klär man ut sig och härmar någon känd artist/grupp. bl.a. red hot har en video som är så. och den är veckans hitvarning, jättedålig och overkligt lång.


det här är min fågel. jag köpta den igår och jag gillar den jättemycket.
och tydligen kunde man ändra strl på bilderna. det var ju också en upptäckt. ok. då kommer jag då. det kan ju faktiskt hända att jag dyker upp på bilder, tro det eller ej. en av dom är rolig tycker jag. den andra. det ser det ut som att jag ler världens mest falska leende efter att ha hört en otroligt dålig vits från någon jag inte bryr mig speciellt mkt om. "aaahhhh..."
finaste kandelabern med finaste svarta dödsljusen. madness i mitt hjärta 4-ever!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

SÖTGÖK! synd att jag inte fick mer av dig när du var här.

work work work to death.

10:54 pm  

Post a Comment

<< Home