Thursday, April 13, 2006

biskops-jävla-arnö

idag. bra dag, som även innehållit värsta hjärtklappningen för året. ok, från början. vaknar. huvudvärk från en annan galax. mor säger migrän. jag säger ond ande som spikar en spik i min högra hjärnhalva. polisen för att hämta pass. hos benny tog kort till ansökan. röda korset köpte röd t-shirt. ska trycka på den när jag kommer tillbaka till skolan. träffade alex på stan. svinkul att se honom. fika på hans mors (+frälsisfolkets) nya kafé, pumpa bildäck, titta på ny replokal och van, hänga i lägenheten. myspys. sen hem till huset. mat och fika. och sen..

!!ÅNGEST! ansökan måste lämnas till posten om en timme! va?!?! har inte skrivit brev än för in i jävla helvete! stress, ångest, hjärtklappning, hata mig själv, mer ångest, panik och svaga känningar av självmord. klockan var kvar i sex och jag var en våt fläck på betonggolv när jag såg att ansökan till biskops-arnö ska vara poststämplat den 18. poststämplat, inte inne. fy farao. en ängel lade en hand på min axel. jag kan åter andas.

nu sitter jag alltså med personliga brevet och ska försöka överväga min bristande kompetens med en otroligt spännande och intressant personlighet. det går sådär. det är också ett fakta att jag ser ut som en överförfriskad, något överviktig ryss på passkorten så jag vet inte hur stor mening det är med det hela. för dom går väl på utseende i antagningarna!? har dessutom ca 20 låtar i min playlist på datorn, slut på batteri i i-pod och kommentarer, suck, stön och vrål från hockey på nedervåningen.

smile like you mean it.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home