Sunday, June 25, 2006

fredag på magasinsgatan














det blev en midsommar. det blev ett kalas. en kväll att minnas, med de bästa av varelser. förutom de två som hängde i hufvudstaden med österrikare så var umgänget fulländat. fyra vackra övermänniskor som lagade mat, dansade dans, pratade prat, myste mys. och så wilma. kattkvinnan som inte har något i världen att vara kall eller bitter över. troligtvis den mest harmoniska, underbara, roingivande trygghetskälla jag någonsin mött. senare under kvällen anslöt sig även ett sjätte underverk. vännen som är så levande att färger sprakar och växter blommar. en natt utan sömn som slår slår sönder och strimlar alla slömnlösa nätter.

3 Comments:

Blogger lisa ljungman said...

Helt underbara bilder vännen, du är min tipptopp världsmästar-fotograf!! Tack så himal mycket för att du är du och min vän. så skönt med hummusmackor och värme hos dig igår. du knäcker älskling. ska kanske jobba lite nu..har köpt bille till peace and love nu iaf. pussiluss

11:31 am  
Anonymous Anonymous said...

vilka sötnosar. vad är det för kamera du har?

6:41 pm  
Blogger klara. said...

just dom här bilderna är en fujifilm finepix s5000. annars har jag en nikon d70. men de flesta bilderna här på bloggen är nog finepixen tror jag..

6:48 pm  

Post a Comment

<< Home